Veliko parov, ki se zanima za pomoč pri organizaciji poroke ne ve točno kako jim poročni organizator lahko pomaga in kaj lahko od njega pričakujejo. Ko govorimo o celotni organizaciji poroke, rada poudarim, da poročni organizator veliko svetuje, predlaga in je z vama od samega začetka načrtovanja poroke do poročnega dne. Lahko pa tudi po njem, če je potrebno. Z vama delimo svoje izkušnje in vama glede na zaželen stil poroke predlagamo najbolj ustrezne izvajalce, seveda v okviru vajinega proračuna. Končna izbira je seveda vajina. Pri celotni organizaciji poroke, poročni organizator paru stoji ob strani in ureja vse zadeve, ki jih lahko, oziroma tiste za katere ni nujna prisotnost para. Par in organizator delajo skupaj na organizaciji poroke. Opcija je tudi, da se organizatorju zaupa celotna organizacija poroke (v primeru, da par nima časa ali enostavno nimajo volje). Seveda nekaj osnovnih usmeritev na podlagi želja para je nujno. Cilj poročnega organizatorja je paru prihraniti čas, energijo in tudi denar.

Foto: Sanja’s Visuals

O organizaciji poroke sem že veliko pisala. Na kakšen način vama pomagam lahko prebereta v tej povezavi.

Danes vam bom predstavila kako izgleda delna organizacija poroke in koordinacija poroke.

V kolikor sta že začela z organizacijo poroke in sama določila recimo datum in lokacijo, ampak se vama je pri izbiri izvajalcev zataknilo, lahko kontaktirata organizatorja. Seveda, v kolikor smo na vajin datum še prosti, bomo z veseljem priskočili na pomoč. Nekateri pari imajo v naprej izbrane določene izvajalce, kot so na primer band in fotograf, ampak nimajo še lokacije in datuma. V kolikor sta na kakršen koli način začela z načrtovanjem svojega dne in ugotovila, da vama dela preglavice, mi pišita na tatjana@chicweddings.si in bom dala vse od sebe, da vama  pomagam 🙂 Delna organizacija seveda zajema tudi koordinacijo poročnega dne. Skratka, ko enkrat začnemo delati skupaj smo skupaj do poroke in po potrebi tudi po njej. Najprej nas čaka dolg sestanek na kateremu mi povesta kaj sta vse uredila in me vpeljeta v načrtovanje poroke do tega trenutka. Potem dalje delamo skupaj v skladu z vajinimi željami, omejitvami in zmožnostmi.

Foto: Albare

Popolnoma razumem pare, ki uživajo v organizaciji poroke 🙂  V kolikor imata dovolj časa in volje ter verjameta, da lahko sama uredita vse zadeve glede poroke in pri tem ne izgubita preveč živcev, dajta.  Še zmeraj je super, če se lahko na poročni dan popolnoma sprostita in vesta, da je z vama nekdo kateremu zaupata, ki bo poskrbel, da vse poteka tako kot je dogovorjeno. V kolikor sta poroko načrtovala sama in poskrbela za vse izvajalce mi na sestanku  posredujeta vse kontakte. Dva, tri tedne pred poroko preverim, če vse poteka po načrtih pri vseh izvajalcih. Takrat je še dovolj časa, da popravimo zadeve, v kolikor se je kje zataknilo 🙂 Veliko lažje vama bo, v kolikor nekaj dni pred poroko ne kličeta in preverjata izvajalce ampak vesta, da to dela nekdo drug. Na koncu dneva se lahko slišita samo z eno osebo, ki vama bo potrdila, da se ni nikjer zataknilo.

Foto: Albare

Za koordinacijo poročnega dne poskrbimo tako, da smo na terenu oziroma na lokacijah kjer bo potekal obred že od jutra, preden pridejo izvajalci in svatje. Rada se prepričam, da je vse tako kot mora biti. Preverim ali je cerkev okrašena tako kot je dogovorjeno, ali je pripravljen prostor za civilni obred, ali je pripravljen prostor kjer bo potekala poročna večerja in zabava. Pustim si dovolj časa za zadnje popravke v kolikor slučajno kaj ne gre po planih. Na vezi sem z izvajalci in se prepričam, da bodo vsi na lokacijah pravočasno. Na voljo sem tudi vašim gostom za vse informacije, ki jih potrebujejo. Ko se dogajanje začne usmerjam vse nastopajoče in svate, skrbim za časovnico in protokol, spomnim vaju, če vama je slučajno kaj ušlo… 🙂 Veliko bolj sproščena bosta vidva in tudi vaša družina ter prijatelji, če jim ni treba skrbeti za tehnične zadeve ampak se lahko vsi sprostite in uživate v dnevu, ki tako hitro mine.

Foto: Sanja’s Visuals
Share This